Monday, April 18, 2011

Final Exam

Dah tak lama nak final exam. Tapi, aku masih begini..huhu..bila tah nak start study...come on na..Please do something...orang lain sibuk menelaah..aku pulak sibuk update blog..ntah ape2..takpe2..ni last sebelum final..hehe..actually, aku nak siapkan research proposal sebenarnye..lam proses lagi..hope everything goes smoothly as planned .. I've tried the best .. remainder trust in God ...InsyaAllah..
 
This my final exam schedule :
24/04/11: Wealth Planning & Management 
25/04/11: Bahasa & Minda Melayu
26/04/11: Risk Management
30/04/11: Reporting of Islamic Financial Transaction
2/05/11: Business Research Methodology
3/05/11: Business Ethics
4/05/11: Shariah Aspects of Business & Finance

Agak padat juga ya jadual exam aku kali ni kan..hope I will get the best results for this semester..i can do it.. hanya tinggal semester ni dan semester depan je lagi...so, ni bukan masa untuk aku bermain2 lagi..aku perlu lipat gandakan usaha aku dengan harapan aku x akan mengecewakan harapan aku sendiri serta harapan insan2 yang banyak membantu aku selama ini...InsyaAllah..aminn..



2 comments: