Wednesday, March 23, 2011

L.O.V.E.



hiii...
rsenyer dh lme aku xupdate..sibuk mngatasi sgl2nyer..xsmpat nk jnguk cni..pape pn...windu sgt nk update..hihi..humm...ape yg t'baru ek? lam 2mggu ni quite bz ngn esinmen..pape pn, aku msh kuat mnempuh sgl ujian wpun ada kalanya aku rs nk rebah mnyerah kalah..smg Allah kuatkn ht aku mnempuhi sgl ujian lam hdp ni..

Beberapa hari lalu, aku gaduh ngn si dia..tp, smthing yg aku xkn lupe...aku akui segala kesilapan aku..aku xkn mnyerah kalah sbb tahu die msh sygkn aku..he3..apepun, mlm 2 aku sdr akn kpentingn drnye lam hdp aku..die smgt aku..xsnggup aku nk hdapi tnpa drnyer...cinta 2 amat mnyakitkan..tp, andai kite pndai jaga, ia akn jd indah tnpa kite sedari...tp, perang mlm tu m'buatkn ksh syg kami smakin kuat..tp, plg kelakr, die adlh org p'tama pnggil aku minah kalut..hehe...aku sering dmarahinye krn kcuaian aku sndr..hehe..sekalipun die bkn gubahan pertama dlm hatiku...akn ku cuba bajai n pelihara dgn baik..

hari ni, aku cb bantu die cr keje..tp, xtahu bjaya ke x..tp, aku xkn mngalah..aku ttp akan cb sedaya upaya aku..aku ttp akn mnyokong die..wpun bjauhan, ia bkn pnghalang bg kami..wpun aku ade rncana unt kami, tp skrg bknlh masanye...sbb aku x miliki kekuatan unt memulakannyer buat ms ni..tp, akn dtg, InsyaAllah...smg Allah ttp pelihara iman kami..memberikn kami kejyaan cmerlang dunia+akhirat..


1 comment: