Monday, November 1, 2010

**CeriTa SemaLam**

kira-kira dah lme jgk aku xjnguk wall ni..hummm...i have no idea ma...:( tp, hr ni aku cuba la jgk tapis2 kt pale aku nim ape yg aku nk coret..ahakkss...org ckp smlm adlah kngn...hr ni adlah impian..esk adalh knyataan..ye kew? kite kne buktikanlh smua 2...USAHA+DOA+TAWAKKAL...br la leh jdkn esk adlh knyataan 2 kn3?

~semalam adalah kenangan~
hummm...mmg smlm adlh kngn yg xmgkin akan dtg lg lam hdp kite..dan mgkin jg ia bakal mnjadi sejarah yg mgkin b'ulang...kn3?aku masih lagi tertatih unt bangun stlh jatuh tsungkur dek masa lalu. [ENOUGH] aku dh ckup pnt dgn pmainan manusia yg suke b'main dgn kata2...alamak...aku xb'main dgn kata2 kew?kikiki...tp, hr ni akumsh lg mncuba+trs mncuba unt lpekn smua hal yg tlh b'lalu...t'utamanya sorg insan yg pnh sakitkn ht aku dek kgagaln cinta kami..chewahh...akukah yg b'salah? aku rs aku xbsalah lam hal ne...xjgk aku mngsa k'adaan..smua bkn...hny ILAHI je yg tahu hikmah yg t'smbunyi dsebalik yg b'laku..dan aku...aku akn trus bdoa smg Allah bg aku kkuatan unt hdapi sgl2nya dlm hdp nie...buat die...maafkan dr ini ats ape yg t'jadi..bkn niatku unt mlukai hatimu...bkn niatku unt mgores ht mu...kuarge adlh k'utamaanku..jauh mn kau bw aku lari pn, jika cnta itu xdrestui, b'erti ht ini kau goreskn juga...dan mgkin jg aku hlg rs hrmat pd sorg insan yg aku pnh sygi...sori, skrg aku pom dh hlg smua rs tu...hny krn pnghinaan yg aku dpt...luka yg plg dlm penah kau bg..cukuplah unt kali ni...tiada ruang ke-2 untmu...maafkan ku...
namun, aku b'syukur ke hadrat Ilahi krn mmbuka pntu hatiku agar aku dpt mlihat smua ni sblm aku tjatuh ke dlmnya...Ya Allah, peliharalah hatiku ini...peliharalah aku...

buAt ssorg, akn ku cuba hapuskn smua ni..

to be continued

No comments:

Post a Comment